Wij zouden ook graag uw goederen vervoeren.

Met onze tientallen vrachtwagens zijn wij dagelijks aanwezig in zowat alle steden en gemeenten, winkelstraten, shopping centers en industiezones van het land. Of u nu colli, pallets, rollen of ADR gevarengoed te vervoeren heeft of nood heeft aan temperatuur gecontroleerde transport, wij hebben er de geschikte oplossing voor!

Enkele aspecten van onze distributiedienst.

SAME OR NEXT DAY

Wij beschikken over een vloot vrachtwagens waarmee wij uw goederen over heel België en Luxemburg kunnen verdelen vanuit een van onze centraal gelegen magazijnen. Naast Belux bedienen onze vrachtwagens ook de grensgebieden van onze buurlanden.

De distributie van uw goederen doen wij op een SAME or NEXT day basis waarbij wij op dag A de goederen bij u afhalen en deze ten laatste op dag B uitleveren of indien gewenst een rechtstreeks transport uitvoeren op dezelfde dag.

CROSS DOCK

Wij beschikken over 2 cross dock magazijnen waar wij (1) uw goederen kunnen lossen. Na het lossen kunnen wij uw goederen (indien nodig) tijdelijk (2) stockeren en nadien de nodige (3) PICK PACK SHIP service uitvoeren om uw goederen uit te leveren op het door u gewenste tijdstip.

Indien gewenst kan u uw goederen vanuit uw binnen- of buitenlands magazijn bij ons laten lossen, ofwel sturen we een van onze eigen vrachtwagens tot bij u om al uw goederen bij u af te halen. Een of meerdere vrachtwagens brengen dus uw goederen tot bij ons waarna we via onze (4) cross dock de goederen verdelen over al onze andere vrachtwagens die uw goederen dan uitleveren. Ook voeren wij de nodige (5) inventory management taken uit om de juiste voorraad te garanderen.

Een overzicht van de types vrachtwagens.

distributie vrachtwagens

Breed gamma voertuigen

Wij beschikken over een vloot van eigen vrachtwagens die allen uitgerust zijn voor specifieke doeleinden.

Onze vloot bestaat uit diverse kleine voertuigen met een laadruimte van 4 meter, grotere vrachtwagens met een volledig gesloten laadruimte, baché-vrachtwagens met schuifgordijnen voor buitenmaatse goederen, frigo-vrachtwagens voor koeltransporten en trailers voor grote zendingen.

ADR gevarengoed – colli

Ook voor de distributie van uw ADR gevarengoed kan u op ons rekenen. Wij beschikken over een ADR veiligheidsadviseur en daarenboven hebben diverse medewerkers de nodige opleidingen gevolgd om de distributie van uw goederen in goede banen te leiden. Enkele van onze ADR vrachtwagens zijn zelfs voorzien van een koelinstallatie.

distributie vrachtwagens
frigo wagen

Temperatuur gecontroleerd transport

Naast onze conventionele vrachtwagens beschikken wij over diverse voertuigen die uitgerust zijn met een koelinstallatie voor het transport van temperatuur gecontroleerde goederen.

Onze temperatuur gecontroleerde vrachtwagens zijn daarenboven uitgerust met een laad- en losklep zodat wij zelfstandig uw goederen kunnen laden en lossen indien gewenst.

JCP distributiedienst: The Proof Of The Pudding Is In The Eating

Interesse om ons te testen?

Neem dan nu gerust contact met ons op per telefoon of mail zodat we de nodige afspraken kunnen maken.