STRATEGISCHE LIGGING

Wij beschikken over 2 cross dock magazijnen te Mechelen, vlak naast de E19, centraal gelegen tussen Brussel en Antwerpen. Onze cross docks beschikken over 8 laad- en loskades en diverse gelijkvloerse poorten. Binnenin zijn onze cross docks speciaal ingericht voor retail distributie.

Door de centrale ligging zijn deze magazijnen ideaal voor het verdelen van goederen over heel België.

CROSS DOCK

Wij beschikken over 2 cross dock magazijnen waar wij (1) uw goederen kunnen lossen. Na het lossen kunnen wij uw goederen (2) stockeren en indien nodig de gevraagde (3) PICK PACK SHIP service uitvoeren. Daarenboven zijn onze magazijnen ingericht als split point of (4) cross dock van waaruit onze eigen vrachtwagens uw goederen verdelen. Ook voeren wij de nodige (5) inventory management taken uit om de juiste voorraad te garanderen.

WINKELDISTRIBUTIE

Wij hebben een decennialange ervaring in het leveren van nieuwe productie, NOOS, COS,… aan winkels die gelegen zijn in stadscentra en shopping centers en hebben zodoende alle nodige ervaring in huis om deze uitdagende locaties te beleveren.

Daarenboven zijn al onze voertuigen uitgerust met luchtvering en beschikken ze over alle hulpmiddelen om pallets, rolcontainers en hanging garments netjes te transporteren.

SHOPFITTING & BUILDING

Ook de opslag en uitlevering van shopfitting en building voorzien wij voor retailers. Daarenboven verzorgen wij de volledig voorraadadministratie, PICK PACK SHIP en levering naar uw POS.

Ook bij vernieuwingswerken en refurbishing staan wij u bij. Wij halen al de goederen uit uw winkel, bewaren ze tijdelijk en leveren ze weer aan na de uitgevoerde veranderingswerken.

JCP store distribution: The Proof Is In The Pudding

Interesse om ons te testen?

Neem dan nu gerust contact met ons op per telefoon of mail zodat we de nodige afspraken kunnen maken.